Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nerozumim tomu, ale jsem oblbly reklamou ze sampon musi byt vzdy a vsude PH neutralni, S takovym Octem jsem se jeste nesetkal.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D tyjo, ještěže nejsem biomatka, ale za Vaši odvahu experimentovat a za vtipný článek rozhodněR^

0 0
možnosti

Nejlepší je si vlasy octem jen oplachovat. R^

0 0
možnosti

Nevím co je summer look, ale dobře jsem si početla... :-)

taky jsem kdysi plácala na hlavu kašičku z ledačehos absolutně přírodního domácího :-),

nejhorší byla kašička z oleje plus něco, vlasy se nějakou dobu nedaly odmastit :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 633x
Vážná témata a fakta nehledejte. Nadsázku a humorné zhodnocení i znehodnocení zážitků uplynulých dnů obyčejné kočovné ženské. Sem tam chytnu vážnou slinu, ale z toho jsem sama v rozpacích. :-)

Seznam rubrik